Wat is het?

Storingen en schades aan een straatlantaarn worden door de firma Nobralux namens de gemeente opgenomen en in behandeling gebracht bij de aannemer die de feitelijke reparatie uitvoert.

    Wat moet ik doen?

    Storingen openbare verlichting

    • Om een defect aan straatverlichting te melden klikt u hier.
    • Om de status van uw melding te kunnen volgen is het wel noodzakelijk dat u op het meldingsscherm uw e-mailadres invult. U kunt hier de status van uw melding bekijken . Bij het melden wordt een referentienummer verstrekt, hiermee kan men later nog eens kijken wat de storing is. 
    • Als digitaal melden door omstandigheden niet mogelijk is, kunt u dit tijdens kantooruren ook telefonisch doorgeven:
      • bij het KlantContactCentrum van de gemeente, tel. (024) 696 91 11.  
    • Kapotte straatverlichting langs de Rijksweg kan worden gemeld bij de aannemer van de provincie, de firma Spie via service.zuid.infratechniek@spie.com of telefoonnummer: (088) 945 08 50. 

    Heeft deze informatie u geholpen?