De gemeente Mook en Middelaar is een kleine en dynamische gemeente waar hard gewerkt wordt aan een gezamenlijk doel: een prettige woonomgeving voor de inwoners van deze mooie gemeente (met ongeveer 8.000 inwoners). Durf jij het aan om een stukje van die verantwoordelijkheid op je te nemen en pas jij binnen een organisatie waar integraal en flexibel werken vanzelfsprekend zijn, dan nodigen wij jou uit om te solliciteren op de functie van

 Medewerker financiële administratie

 (tijdelijk, 32 uur per week)

De organisatie van de gemeente bestaat, naast de Staf, uit twee afdelingen: Samenleving en Bedrijfsvoering. Deze functie behoort tot de afdeling Bedrijfsvoering.

Wat ga je doen?

  • Inkoopfacturen boeken, betaalbatches crediteurenadministratie aanmaken, dagelijks verwerken/boeken van de bankafschriften en memorialen;
  • Controleren van betaalbatches;
  • Collega’s ondersteunen bij de digitale factuurafhandeling;
  • Vraagbaak voor collega’s voor onze financiële applicaties;
  • Contact onderhouden met onze leveranciers en deelnemen aan gebruikersoverleggen;
  • Maandelijks uitbetalen van de salarissen;
  • Opmaken en controleren (leges)kas;
  • Bijdrage leveren aan P&C-cyclus.

Wat breng je mee?

  • Relevante opleiding op minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • Aantoonbare ervaring en/of affiniteit met een (soort)gelijke functie;
  • Bij voorkeur ervaring met Key2Financiën;
  • Organiserend vermogen met gevoel voor details;
  • Proactieve, communicatieve en dienstverlenende instelling;
  • Enthousiast, flexibel, resultaatgericht en verantwoordelijkheidsgevoel.

Voor deze vacature gelden de competenties van het functieprofiel Ondersteunend medewerker B

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamische, maar soms ook complexe werkomgeving;
  • Flexibele invulling van werktijden op basis van resultaatafspraken;
  • Mogelijkheid van thuiswerken;
  • Een informele organisatie waarin je voldoende gelegenheid krijgt om jezelf te ontwikkelen;
  • Het betreft een tijdelijke functie voor de duur van 12 maanden;
  • Bij deze functie hoort een salaris in schaal 6 van minimaal € 1.934,-- en maximaal € 2.904,-- bruto per maand bij een fulltime functie. Dit is exclusief 17,05% Individueel Keuzebudget. De salarisbedragen zijn conform salaristabel gemeenteambtenaren geldend per 1 oktober 2020. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring.

Wil je meer weten en/of solliciteren?

Voor nadere informatie kun je bellen met Hans van den Heuvel, afdelingshoofd Bedrijfsvoering op tel. (06)- 1258 7165 of met Marjan Schaap (P&O) op tel. (06) 5019 4123.

Heb je interesse?

Je kunt tot en met 26 februari solliciteren via www.werkeningelderland.nl(externe link).

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.