De gemeente Mook en Middelaar is een kleine en dynamische gemeente waar hard gewerkt wordt aan een gezamenlijk doel: een prettige woonomgeving voor de inwoners van deze mooie gemeente (met ongeveer 8.000 inwoners). Durf jij het aan om een stukje van die verantwoordelijkheid op je te nemen en pas jij binnen een organisatie waar integraal en flexibel werken vanzelfsprekend zijn, dan nodigen wij jou uit om te solliciteren op de functie van

Medewerker burgerzaken KCC
(24 uur per week)

De organisatie van de gemeente bestaat, naast de Staf, uit twee afdelingen: Samenleving en Bedrijfsvoering. Deze functie behoort tot de afdeling Samenleving en is onderdeel van het team KlantContactCentrum (KCC).

Wat ga je doen?

  • Je beantwoordt vragen op het gebied van burgerzaken, burgerlijke stand, Wet basisregistratie personen, vreemdelingen- en internationaal recht;
  • Je verstrekt informatie en geeft voorlichting en advies aan de klant aan de balie, telefoon en via e-mail;
  • Je bent mede verantwoordelijk voor de kwaliteit van de basisregistratie personen (BRP) en de Burgerlijke Stand;
  • Je bent flexibel inzetbaar.

Functieprofiel

Voor deze vacature gelden de competenties van het functieprofiel Klantadviseur C. Nadere toelichting hierop is hier te vinden.

Wat breng je mee?

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Een afgeronde vakopleiding BOBZ;
  • Ervaring binnen het vakgebied;
  • Je bent je bewust van de omgeving waarin je werkt;
  • Je bent flexibel, planmatig, communicatief sterk, kwaliteits- en klantgericht;
  • Je hebt ervaring met digitale systemen en nieuwe (digitale) systemen maak jij je snel eigen.

Wat bieden wij?

Werken binnen een informele organisatie waarin je voldoende gelegenheid krijgt om jezelf te ontwikkelen. Onze organisatie heeft aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals flexibele invulling van werk op basis van resultaatafspraken en met de mogelijkheid dit te combineren met thuiswerken.

Salaris

Bij deze functie hoort een salaris in schaal 7 minimaal € 2.170,-- en maximaal € 3.176,-- bruto per maand bij een fulltime functie. Deze bedragen zijn conform salaristabel gemeenteambtenaren geldend per 1 oktober 2020. Dit is exclusief 17,05% Individueel Keuzebudget. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring. Onze organisatie heeft aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals flexibele invulling van werk op basis van resultaatafspraken en de mogelijkheid van thuiswerken.

Meer informatie

Wil je meer weten en/of solliciteren? Voor informatie over de inhoud van de functie kun je bellen met Mark Jansen (afdelingshoofd Samenleving) op tel. (06) 13 38 36 23. Voor informatie over de procedure kun je bellen met Marjan Schaap (P&O) op tel. (06) 50 19 41 23.

Heb je interesse?

Je kunt tot en met 25 maart a.s. solliciteren via www.werkeningelderland.nl(externe link)


Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld