Civieltechnisch Medewerker (32- 36 uur per week)

Gemeente Mook en Middelaar is de op acht na kleinste gemeente, maar ook één van de mooiste gemeentes van Nederland. Gelegen aan de Maas, met prachtige natuurgebieden, een grote vraag naar woningen en een interessante ligging in het topje van Limburg nabij Nijmegen (Gelderland). Onze gemeente staat voor vele interessante uitdagingen!

Projecten

Onterecht bestaat het vooroordeel dat in een kleine gemeente alleen kleine projecten aan bod komen en dat het werk veelal hetzelfde is. Niets is minder waar! Binnen onze organisatie is geen dag hetzelfde. Een beleidsmedewerker schrijft niet enkel beleid en een beheerder ziet niet alleen toe op de werkzaamheden. De functies zijn breed en flexibel. Je kent en ziet al je collega’s en dat is maar goed ook, want integraal werken is bij ons niet alleen een mooie term maar een vanzelfsprekendheid. De lijntjes binnen de organisatie zijn zo kort, dat je wekelijks met de wethouders om tafel kan en dat je bij vragen of ideeën rechtstreeks het MT kunt benaderen.

Organisatie

De organisatie van de gemeente bestaat, naast de Staf, uit twee afdelingen: Samenleving en Bedrijfsvoering. Deze functie behoort tot de afdeling Samenleving en is onderdeel van het team Openbare ruimte

Wat ga je doen?

  • Je werkt samen met jouw collega’s aan het verbeteren van de openbare ruimte en het realiseren van civieltechnische inrichting bij nieuwe ontwikkelingen;
  • Je vervult een coördinerende en adviserende rol bij herinrichtingen en (bouw)ontwikkelingen, gemeentelijke werken, maar ook projecten van de provincie en projectontwikkelaars;
  • Daarnaast richt jij je op het aansturen en begeleiden van (weg)ontwerpen, tekeningen en bestekken door derden (adviesbureaus/opdrachtnemers) en aanbestedingsprocedures (met ondersteuning van het inkoopbureau);
  • Tevens verzorg je de projectleiding en directievoering bij gemeentelijke projecten en werken, waarbij je ook bewoners en belanghebbenden betrekt middels publicaties, brieven en bijeenkomsten; 
  • Namens de gemeente neem je deel aan en adviseer je bij bouw- en infraprojecten van derden;
  • Je adviseert het college over lopende civieltechnische projecten en werken;
  • Je verricht de werkzaamheden in afstemming en onder begeleiding van de teamcoördinator.

Wat breng je hiervoor mee?

  • HBO- (of MBO+) werk- en denkniveau en een relevante afgeronde opleiding zoals weg en waterbouwkunde of civiele techniek;
  • Enkele jaren relevante werk (of stage) ervaring, het liefst binnen een gemeente;
  • Je bent een sociale en enthousiaste collega die proactief, resultaatgericht en integraal denkt;
  • Je werkt projectmatig en houdt overzicht binnen een divers takenpakket;
  • Je stelt je flexibel op, maar staat stevig in de schoenen en je kunt je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken;
  • Je ziet de meerwaarde van het betrekken van bewoners en belanghebbenden bij gemeentelijke projecten en informeert hen bijtijds en volledig.

Voor deze vacature gelden de competenties van Specialistisch medewerker B. Meer informatie hierover is onderstaand te vinden.

Wat bieden wij jou?

  • Een structurele functie met in eerste instantie een jaarcontract. Als het van beide kanten goed bevalt zetten we dat om in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Een uitdagende functie met veel zelfstandigheid binnen een informele organisatie, waarin je de gelegenheid krijgt om jezelf zowel binnen het vakgebied als in brede zin uit te dagen en te ontwikkelen;
  • Ruime opleidingsmogelijkheden om je verder te professionaliseren;
  • Salaris in functieschaal 10 (of aanloopschaal 9): minimaal € 2.865,-- en maximaal € 4.671,-- bruto per maand (inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring);
  • Een Individueel Keuzebudget (17,05% van salaris): dit kun je laten uitbetalen of je kunt het inzetten voor extra verlof of het uitruilen van reiskosten woon-werk;
  • Een laptop en iPhone van de zaak;
  • Een goed pensioen bij het ABP en een collectieve ziektekostenverzekering;
  • Hybride werken: in overleg zijn alle denkbare verdelingen van thuis en op kantoor werken mogelijk, waarbij het natuurlijk ook mogelijk is om fulltime op kantoor aanwezig te zijn;
  • Een actieve Personeelsvereniging die regelmatig een uitje organiseert.

Wil je meer weten en/of solliciteren?

Voor informatie over de inhoud van de functie kun je bellen met Theo Pouwels (coördinator en beleidsmedewerker civiel) tel. (06) 5107 1583 of met Mark Jansen (Afdelingshoofd Samenleving) tel. (06) 5000 7350. Voor informatie over de procedure kun je bellen met Marjan Schaap (P&O adviseur) op tel. (06) 5019 4123.

Heb je interesse?

Je kunt tot en met 6 juni 2022 a.s. solliciteren via www.werkeningelderland.nl(externe link)

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld