De gemeente Mook en Middelaar is een kleine en dynamische gemeente waar hard gewerkt wordt aan een gezamenlijk doel: een prettige woonomgeving voor de inwoners van deze mooie gemeente (met ongeveer 8.000 inwoners). Durf jij het aan om een stukje van die verantwoordelijkheid op je te nemen en pas jij binnen een organisatie waar integraal en flexibel werken vanzelfsprekend zijn, dan nodigen wij jou uit om te solliciteren op de functie van

Civieltechnisch medewerker
(32 uur per week)

De organisatie van de gemeente bestaat, naast de Staf, uit twee afdelingen: Samenleving en Bedrijfsvoering. Deze functie behoort tot de afdeling Samenleving en is onderdeel van het team openbare ruimte.

Wat ga je doen?

  • In deze functie werk je samen met jouw collega’s aan het verbeteren van de openbare ruimte en realiseren van nieuwe openbare ruimte bij nieuwe ontwikkelingen;
  • De nadruk ligt op projectmatige taken waarbij jij een coördinerende en adviserende rol vervult. Hierbij kun je denken aan herinrichtingen en (bouw)ontwikkelingen, gemeentelijke werken, maar ook die van de provincie en projectontwikkelaars;
  • Daarnaast richt jij je op het aansturen en begeleiden van (weg)ontwerpen, tekeningen en bestekken door derden (adviesbureaus/opdrachtnemers) en aanbestedingsprocedures (met ondersteuning van het inkoopbureau);
  • Tevens verzorg je projectleiding en directievoering bij gemeentelijke projecten en werken, waarbij je ook bewoners en belanghebbenden betrekt middels publicaties, brieven en bijeenkomsten;  
  • Namens de gemeente neem je deel aan en adviseer je bij bouw- en infraprojecten van derden;
  • Je adviseert het college over lopende projecten en werken;
  • Je verricht de werkzaamheden in afstemming en onder begeleiding van de teamcoördinator.

Wat breng je mee?

  • HBO werk- en denkniveau, met een relevante opleiding zoals Weg en waterbouwkunde/Civiele techniek;
  • Relevante werkervaring;
  • Ervaring met een gemeentelijke organisatie is een pré;
  • Je beschikt in elk geval over de volgende competenties: proactief, resultaatgericht, integraal en flexibel en projectmatig werken.

Voor deze vacature gelden de competenties van het generieke functieprofiel Specialistisch medewerker C. Nadere toelichting hierop is onderaan deze pagina te vinden.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamische, maar soms ook complexe werkomgeving;
  • Flexibele invulling van werktijden op basis van resultaatafspraken;
  • Mogelijkheid van thuiswerken;
  • Een informele organisatie waarin je voldoende gelegenheid krijgt om jezelf te ontwikkelen;
  • Vooralsnog een tijdelijke functie voor de duur van 2 jaar met eerst een jaarcontract;
  • Bij deze functie hoort een salaris in schaal 9 van minimaal € 2.756,-- en maximaal € 4.048,-- bruto per maand bij een fulltime functie. Dit is exclusief 17,05% Individueel Keuzebudget. De salarisbedragen zijn conform salaristabel gemeenteambtenaren geldend per 1 oktober 2020. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring.

Wil je meer weten en/of solliciteren?

Voor informatie over de inhoud van de functie kun je bellen met Theo Pouwels (coördinator en beleidsmedewerker civiel) tel. (06) 5107 1583 of met Mark Jansen (Afdelingshoofd Samenleving) tel. (06) 5000 7350.
Voor informatie over de procedure kun je bellen met P&O adviseur Meike Pennings tel. (06) 5000 7360

Heb je interesse?

Je kunt tot en met 6 februari a.s. solliciteren via www.werkeningelderland.nl(externe link)

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld